ArabicEnglishRussianTurkish

İnternette gezinirken, mobil uygulamaları keşfederken, e-postanızı okurken veya çevrimiçi alışveriş yaparken sayfa içerisinde birçok reklamla karşılaşırsınız.

Google, Arama, YouTube ve Gmail gibi Google ürünleri üzerinde reklam gösterir. Google’ın reklam ağı ayrıca, Google’a ait olmayan 2 milyonu aşkın web sitesi ve uygulama üzerinde de reklam gösterir. Bu reklam ağı, reklamları çevrimiçi etkinliğinize göre kişiselleştirebilen çok sayıda reklam ağından biridir.

Google’ın gösterdiği reklamlar, ziyaret ettiğiniz web sitesi türleri veya yüklediğiniz mobil uygulamalar gibi birçok faktöre göre kişiselleştirilebilir. Reklam kişiselleştirme kapalıysa reklamlar, genel konum bilginiz veya web sitesindeki konular ya da bakmakta olduğunuz web sitesi veya uygulama gibi kişiselleştirilmemiş verileri kullanmaya rahatça devam edebilirsiniz.

Google’da Kişiselleştirme neyi temel alır?

Artık Reklam Ayarları içinde Google’ın Google reklamlarını nasıl kişiselleştireceğini denetleyebilir veya Google reklamlarının kişiselleştirilmesini devre dışı bırakabilirsiniz.

Google, size kişiselleştirilmiş reklamlar gösterirken çerezler veya benzer teknolojilerden gelen tanımlayıcıları ırk, din, cinsel yönelim veya sağlığa dayalı kategoriler gibi hassas kategorilerle ilişkilendirilmez.

Bu konuda Google’a güvenebilirsiniz. Asla kişisel bilgilerinizi herhangi birisine satmaz veya paylaşmaz.

Mobil denetimler

Reklamlar, kullandığınız aygıta göre kişiselleştirilebilir. Bu reklam kişiselleştirme özelliğini cihazınızın ayarlarını kullanarak kapatabilirsiniz. Bu ayarlar, mobil cihazınızın reklam tanımlayıcısını kullanan uygulamalar için geçerlidir.

Google Ve Reklamcılık Standartları Nelerdir?

Google’ın reklam ağı, siteler ve uygulamalar üzerinde size reklam gösteren 100’ü aşkın çevrimiçi reklam ağından biridir. Google, çevrimiçi reklamcılık için standartlar geliştiren ve bunları izleyen Digital Advertising Alliance ve Network Advertising Initiative gibi sektörel grupların katılımcısıdır. Gerekli olduğu durumlarda (örneğin, DAA ve NAI) Google bu grupların davranış kurallarına ve/veya denetim ilkelerine uygun hareket eder.

Digital Advertising Alliance bünyesinde katılımda bulunan tüm reklam ağları tarafından gösterilen reklamlarda görünen Reklam Seçenekleri simgesini AdChoices icon fark etmiş olabilirsiniz. Sektörel gruplar konuma göre farklılık gösterir.

Video Reklamlarınızı çeşitli cihazlarda yayınlayın!

Hayranlarınız hareket halindedir. Video reklamlarınız, müşterilerinize akıllı telefon, tablet veya bilgisayar aracılığıyla ulaşabilir. YouTube’daki tüm görüntülemelerin büyük kısmı mobil cihazlarda gerçekleşmektedir.

Performansınızı inceleyin!

YouTube’un ücretsiz Analytics aracı, reklamlarınızı kimlerin izlediğini ve bu izleyicilerin reklamlarınızla nasıl etkileşime geçtiğini öğrenmenize yardımcı olur… Detaylı bilgi ve fiyat almak için lütfen form gönderiniz.

Takip oluşturun!

Reklamlarınız; video paylaşımlarını ve yeni kanal aboneliklerini artırarak müşterilerinizle iletişim kurma fırsatı yaratır.

Youtube Reklamları Fiyatlandırma

Youtube reklamlarında sunumda da bahsedildiği üzere 2 farklı reklam modeli vardır. güncel fiyatlar için bizi arayarak veya form göndererek bilgi alabilirsiniz. BASAMAK olarak Müşterilerimize en iyi fiyat Garantisi veriyoruz. Size ileteceğimiz reklam raporları sayesinde; hayran kitlenizin yaş ortalaması ve cinsiyet gibi demografik bilgilerine de ulaşmış olacaksınız.

Leave a Reply